|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OUR WONDERFULL LIFE
2013年12月24日
2013XMAS + Our 5 Years Trip
2013年12月19日
14周年的週末安排
靚靚老婆:
話甘快就跟妳相識及拍拖 14周年啦.
在這裡祝願我們永遠開開心心, 健健康康!!!
真係不知不覺........其實是14周 定 年呢?....... 仔女都兩件喇原來 ^)^
為表示妳老公B的誠意及興祝我們的14周年 且 我靚靚老婆的X年生日.
本週末安排如下:
21/12
15:00 交接 喬樂給 家姐
15:20 風暴
18:00 居食屋「和民」or 牛涮鍋 Mou Mou Club or...XX
20:00 SHOPPING22:00 回家休息
22/12
10:00 食早餐
15:00 回家鄉做冬
18:00 做冬大餐
22:00 回家休息
Let me know if you have any problem....^
2012年8月17日
However, I'm not HAPPY!
從前有一日,
8月15日, 2012年- 稱之為 "GOOD DAY"
8月15日, 2012年- 稱之為 "GOOD DAY"
在這裡工作5年多, 10 Apr 2007 to 15 Aug 2012
學到的沒什麼, 沒有獲益良多的感覺, 失去的反是失去了很多很多的時間, 學懂了卻是懶!!!
這5年間, 工作沒有得著, 得到的只是工作以外的家人, 老婆, 女兒還有即將面世的仔仔................
從出生到現在, 沒有什麼"采" 更沒有什麼 "運", 學業算是 "畢" 了, 成年算是 "成" 了,
但我從未在工作中得到滿足, 亦從未升過半次職, 工作中沒什麼值得開心..............
我不知道自己適合做什麼, 我亦不知自己喜歡做什麼, !!!!!
我不知道自己適合做什麼, 我亦不知自己喜歡做什麼, !!!!!
現在我知道, 凡事適當時候要假, 知足會是常樂, 因為愈想得到的往往卻是不能得到的!!
你不一定需要很有"料", 但你一定不可得罪小人, 要識得做人..................現在我知道了!!!!!!!!!!!!
你不一定需要很有"料", 但你一定不可得罪小人, 要識得做人..................現在我知道了!!!!!!!!!!!!
中年失業, 感覺: 不開心, 辛苦, 難受, 失樂, 無奈, 不知所措, 阿門!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~請容許我暢飲一星期吧~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~請容許我暢飲一星期吧~~~~~~~~~~~~~~~~~~
努力,付出了;汗水,蒸發了。成與敗,得與失,一切也不重要了,
問心而無愧,活著而無悔。路,仍要繼續向前行,向前跑。快一點,慢一點,不同的時候,便應
有不同的步伐來調整。
明天,又是新的一天。
原來15k m or 半馬真的不簡單, 作天 跑了12km 已經散了, 以上是 no8 前席時影的!!
GOODDAY!
2012年8月2日
W16D5 天大的喜訊!
W16D5 去近醫生產檢, 在睇佢之前我地倆已約好不准醫生談BB 性別,
在等待中勁緊張, 結果我地兩個都冇抯止佢,
哈哈, ...醫生話BB 80-90% 係仔仔, 我再追問醫生, 佢仲話90% 添呀.............哈哈- 心都笑左出來呀 ^^.
E個醫生佢真係玩野的, BBQ 果時係甘, DEE DEE 而家又係甘.....激死我地喇!!!!
BB 真係細DEE 來的......... 証明左我倆給 細DEE 0既正能量是沒有白廢呀!!!!!!! YEAH!!
Daddy Mami現在會等埋結構 100% 確定你 :) 你繼續要加油呀.................!!!
Daddy 會繼續製造正能量: 減肥, 練跑, 參加10KM, 15KM, 半馬!
不計成功與否, 至在挑戰自己, 我會盡力為你而跑!!!!!!!!!!!!!!!
而家揀左3場賽事:
1。12年10月7日- 10km <-- 送比BBQ
2。12年11月11日- 15km <--- 送比MAMI
3.。13年2月24日 - 22km <--- 送比你細DEE........
yeah...........:)
在等待中勁緊張, 結果我地兩個都冇抯止佢,
哈哈, ...醫生話BB 80-90% 係仔仔, 我再追問醫生, 佢仲話90% 添呀.............哈哈- 心都笑左出來呀 ^^.
E個醫生佢真係玩野的, BBQ 果時係甘, DEE DEE 而家又係甘.....激死我地喇!!!!
BB 真係細DEE 來的......... 証明左我倆給 細DEE 0既正能量是沒有白廢呀!!!!!!! YEAH!!
Daddy Mami現在會等埋結構 100% 確定你 :) 你繼續要加油呀.................!!!
Daddy 會繼續製造正能量: 減肥, 練跑, 參加10KM, 15KM, 半馬!
不計成功與否, 至在挑戰自己, 我會盡力為你而跑!!!!!!!!!!!!!!!
而家揀左3場賽事:
1。12年10月7日- 10km <-- 送比BBQ
2。12年11月11日- 15km <--- 送比MAMI
3.。13年2月24日 - 22km <--- 送比你細DEE........
yeah...........:)
2012年7月19日
W15D3,幫細DEE 交 deposit
Week 15 Day3, 去法國醫院幫細DEE 交 deposit,
成為$6000 大元, 又浪費了一次信用卡禮品的機會!
醫院要16WEEK 前交DEPOSIT, 都係大陸人0既好事.......!
過程非常順利, 去到很快便完成了!
這三樓對我來講非常親切, 及記憶歷歷在目,
細DEE, Daddy Mami and BBQ 期待著你呢!!
成為$6000 大元, 又浪費了一次信用卡禮品的機會!
醫院要16WEEK 前交DEPOSIT, 都係大陸人0既好事.......!
過程非常順利, 去到很快便完成了!
這三樓對我來講非常親切, 及記憶歷歷在目,
細DEE, Daddy Mami and BBQ 期待著你呢!!
2012年7月17日
W15D1 細DEE要加油呀!
不要你不信- "斜"?
黑仔的永遠就是黑仔的嗎?!
尚且我們期望的又不是永遠相反的
兩大信念仍然存在, 正能量仍然有一點點!
加油! 繼續努力!
黑仔的永遠就是黑仔的嗎?!
- 六合彩12個字1隻都唔中?
- 買大開細?
尚且我們期望的又不是永遠相反的
兩大信念仍然存在, 正能量仍然有一點點!
加油! 繼續努力!
2012年7月16日
W15 細DEE- Daddy 準備左D 名俾你..
噓....HI.....阿細DEE:
【你已經15WKS 大喇, 點先? 鍾唔鍾意車車先?】
最近因冇乜正能量給你
所以Daddy, Mami 同你 shortlist 左你個NameList
由 ROUND1 去 ROUND2, 你鍾意咩名呢???
子龍子樂定子嵐呢?
【你已經15WKS 大喇, 點先? 鍾唔鍾意車車先?】
最近因冇乜正能量給你
所以Daddy, Mami 同你 shortlist 左你個NameList
由 ROUND1 去 ROUND2, 你鍾意咩名呢???
子龍子樂定子嵐呢?
| ROUND 1 | |||
| ROUND 2 | |||
| 趙 | 子 | 漢 | |
| 趙 | 子 | 榮 | |
| 趙 | 子 | 龍 | |
| 趙 | 子 | 樂 | |
| 趙 | 子 | 嵐 | |
| 趙 | 子 | 傑 | |
| 趙 | 子 | 恆 | |
| 趙 | 子 | 琪 | |
訂閱:
文章 (Atom)




