OUR WONDERFULL LIFE
2012年6月25日
BBQ 8 個多月大
因為想囡囡 頭髮健康D, 第時濃密D, 甘願把她變做Q之女太郎.
佢甘細個我覺得試下無妨, 佢剪完個靚髮仲勁開心而且同日仲第一次識爬添
勁呀。。。。。。。。其實我真係覺得囡囡好得意架....!
E 個決定就由DADDY 負責 吧!
I LOVEYOU ^^
2 則留言:
Unknown
2012年6月27日 中午12:24
我地比比係世上最可愛的BB!!
I love u too!!
回覆
刪除
回覆
回覆
Unknown
2012年6月27日 中午12:58
希望她乖乖啦
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
我地比比係世上最可愛的BB!!
回覆刪除I love u too!!
希望她乖乖啦
回覆刪除