2012年8月2日

W16D5 天大的喜訊!

W16D5 去近醫生產檢, 在睇佢之前我地倆已約好不准醫生談BB 性別,
在等待中勁緊張, 結果我地兩個都冇抯止佢,

哈哈, ...醫生話BB 80-90% 係仔仔, 我再追問醫生, 佢仲話90% 添呀.............哈哈- 心都笑左出來呀 ^^.



E個醫生佢真係玩野的, BBQ 果時係甘, DEE DEE 而家又係甘.....激死我地喇!!!!

BB 真係細DEE 來的......... 証明左我倆給 細DEE 0既正能量是沒有白廢呀!!!!!!! YEAH!!
Daddy Mami現在會等埋結構 100% 確定你 :)   你繼續要加油呀.................!!!

Daddy 會繼續製造正能量: 減肥, 練跑, 參加10KM, 15KM, 半馬!
不計成功與否, 至在挑戰自己, 我會盡力為你而跑!!!!!!!!!!!!!!!

而家揀左3場賽事:
1。12年10月7日- 10km <-- 送比BBQ
2。12年11月11日- 15km <--- 送比MAMI
3.。13年2月24日 - 22km <--- 送比你細DEE........


yeah...........:) 




1 則留言:

  1. 哈哈- 心都笑左出來呀 ^^.
    俾你笑死我啦!!!

    老公, 多訟你既正能量,我同細dee都收到晒, 好感動噢!!

    回覆刪除